تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۰ ثبت شده است

۲۳
ارديبهشت

2.  توانایی خرید آزاد برای تجارت تحت شبکه ای

بسیاری از تجارت الکترونیکی خرید و فروش راه حل های در حال اجرا هستند امروز ، و تعداد زیادی از سرویس دهنده تجاری بازرگان در دسترس است. این سیستم در حال حاضر ارائه بسیاری از قابلیت های اساسی مورد نیاز B2B تجارت الکترونیک ، به عنوان مثال فروشگاه ، سبد خرید و سفارش خرید پشتیبانی آهنگسازی است. هیچ دلیلی برای ساختن راه حل های سبک کمربند ورزشی از ابتدا وجود دارد.

این مقاله توسعه کمربند ورزشی منجر به آی بی ام را تاجر سرور Net.Commerce است تا بتوان آن را از خدمت به عنوان قادر به کمربند ورزشی - فروش فعال (بازرگان) سرور ، و همچنین به عنوان کمربند ورزشی - خرید سرور را فعال کنید. فرمت طراحی شده ما این است که به عنوان افزودنی در اجزاء است که می تواند پس از پایه سیستم Net.Commerce نصب شده است به بالا و در حال اجراست. تلاش ما باید برخی از نور ریخته به چگونه های موجود راه حل های تجارت الکترونیک آماده کمربند ورزشی. ما در کمربند ورزشی فروش سرور (کمربند ورزشی / فروش) در بقیه مقاله تمرکز ، و سپس خلاصه ای از کمربند ورزشی خرید سرور (کمربند ورزشی / خرید).

برای بقیه مطالب به ادامه مطلب رجوع نمایید

  • تبعیدی
۲۱
ارديبهشت

. معرفی

اینترنت بر اساس تجارت الکترونیکی (تجارت الکترونیکی) است شکوفایی ، اما بیشتر در کسب و کار و غیره به مصرف کننده (B2C) جهان مانند موسیقی ، کتاب فروش فقدان استانداردهای پذیرفته شده است و مانع موفقیت در ترویج کسب و کار به کسب و کار (B2B) راه حل های تجارت الکترونیک می باشد. ون راه حل های مبتنی بر ویراست فقط دسترسی به سازمان های بزرگ به علت عامل هزینه. خریداران شرکت ها و تامین کنندگان ، کوچک و بزرگ ، به دنبال راه حل های مبتنی بر اینترنت را به ساده کردن روش های تهیه و به منظور کاهش هزینه های برقراری رابطه تجاری و معاملات تجاری. مطالبات چنین مطرح بعضی از چالش های اصلی در موضوع اعتماد مانند زیرساخت در اینترنت ، استانداردها و درون operability و غیره را باز خرید در اینترنت (کمربند ورزشی) امیدوار کننده استاندارد در حال ظهور در دیدار برخی از این چالش ها می باشد.

به ادامه مطلب رجوع نمایید

  • تبعیدی