تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تجارت B2B بخش اول

چهارشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۶:۰۹ ب.ظ

 

1. معرفی

اینترنت بر اساس تجارت الکترونیکی (تجارت الکترونیکی) است شکوفایی ، اما بیشتر در کسب و کار و غیره به مصرف کننده (B2C) جهان مانند موسیقی ، کتاب فروش فقدان استانداردهای پذیرفته شده است و مانع موفقیت در ترویج کسب و کار به کسب و کار (B2B) راه حل های تجارت الکترونیک می باشد. ون راه حل های مبتنی بر ویراست فقط دسترسی به سازمان های بزرگ به علت عامل هزینه. خریداران شرکت ها و تامین کنندگان ، کوچک و بزرگ ، به دنبال راه حل های مبتنی بر اینترنت را به ساده کردن روش های تهیه و به منظور کاهش هزینه های برقراری رابطه تجاری و معاملات تجاری. مطالبات چنین مطرح بعضی از چالش های اصلی در موضوع اعتماد مانند زیرساخت در اینترنت ، استانداردها و درون operability و غیره را باز خرید در اینترنت (کمربند ورزشی) امیدوار کننده استاندارد در حال ظهور در دیدار برخی از این چالش ها می باشد.

1.1. باز خرید در اینترنت (کمربند ورزشی)
باز خرید در اینترنت (کمربند ورزشی) استاندارد تجارت الکترونیکی است که توسط کنسرسیوم کمربند ورزشی مشخص شده است. کمربند ورزشی است "باز ، چارچوب قابل انعطاف برای کسب و کار به کسب و کار راه حل های تجارت اینترنتی آن می باشد برای حجم بالا در نظر گرفته شده ، کم معاملات دلار که 80 ٪ از فعالیت خرید اکثر سازمانها به حساب" [1. انتظار می رود به جریان ماموریت غیر پروسه تدارک انتقاد از سازمان (به عنوان مثال مواد MRO) ، با مشخص کردن یک مجموعه استاندارد از نقش های که کمربند ورزشی سازگار با خرید و فروش و احزاب باید مطابق با. به علاوه ، استاندارد قرار است به آن را آسان تر برای رسیدن به پیروی از نیاز به استفاده از به طور گسترده ای پذیرفته شده ، مبتنی بر فن آوری های استاندارد مانند HTTP ، گواهینامه دیجیتال (X509) ، لایه سوکت های امن (اس اس ال) و ویراست. استفاده از این فناوری ها در اجزاء مختلف سرور کمربند ورزشی (کمربند ورزشی - Net.Commerce فعال سرور) بعدا در این مقاله بحث شده است.

1.2. کمربند ورزشی کامپوننت ها

چهار نهادهای اساسی دخیل در سیستم کمربند ورزشی وجود دارد. خرید سازمان procures موارد به عنوان بخشی از فعالیت های کسب و کار خود را روزانه است. Requisitioner، عضو سازمان خرید ، در گرداندن مراکز فساد مورد خاص به عنوان بخشی از ماموریت های غیر فرایند بحرانی در درون سازمان / فرمان او علاقمند است. فروش سازمان تامین کالا و خدمات به کسب و کارهای دیگر. در نهایت ، سازمان پرداخت ، که ممکن است وجود داشته باشد در تمام حالات کمربند ورزشی ، به عنوان پاکسازی خانه برای تمام پرداخت ها و فعالیت های شهرک سازی بین خرید و فروش سازمان. تمام اشخاص فوق الذکر هستند فرض شده که گواهی دیجیتال که منحصر به فرد و ایمن و ایجاد هویت خود. البته ، این اشخاص هستند که اتصال به اینترنت به عهده گرفت.

1.3. Net.Commerce و کمربند ورزشی
Net.Commerce یکی از آی بی ام سرویس دهنده های تجاری منجر شده است. این در حال حاضر فراهم می کند فهرستنویسی قدرتمند ، مدیریت کاربر ، تکمیل و پرداخت تسهیلات برای پشتیبانی از اینترنت تجارت الکترونیک. چه چیزی مورد نیاز است پایان جبهه ای جدید برای اداره گواهی دیجیتال مبتنی بر پردازش کاربر و اضافی به عقب موتور برای پایان پردازش معاملات کمربند ورزشی سبک شده است. این بسیار مهم است زیرا تعداد زیادی از سازمان های خرید را ساده و استانداردهای مبتنی بر راه برای ارتباط برقرار کردن با بسیاری از تامین کنندگان خود و مانند مورد نظر را نسبت به استانداردها مانند کمربند ورزشی و سیستم های مبتنی بر استانداردهای چنین برای رسیدگی به این موضوع.

منبع:

http://www.research.ibm.com/iac/papers/obi-paper/index.html

  • تبعیدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی