تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

منفعت دوست و ضرر های من ...

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۱۲ ق.ظ
من و آندوست شریکیم عزیز
او به هر سود و منم هر ضرری
هر دو یک نفع بریم از این کار
هر دو خوشحال تر از آن دگریم...
در میان من و مولوده ی یاس
یک جهان هست ز مفهوم و نیاز
دست من رو به دعا در نفعش
و تنم چون سپری در ضررش


شعر:اقبال سهرابی

  • تبعیدی

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری
من خیلی وقته وبلاگمو حذف کردم و یه سایت رسمی زدم و واسه ارتباط با دوستان وبلاگ نویسم یه سیستم تبادل لینک نیز با امکاناتی بسیار عالی و رایگان ایجاد کردم .
خوشحال میشم اگه با من تبادل لینک بکنید
برای تبادل لینک به ادرس زیر بیایید
www.link.mimb.ir
و برای مشاهده امکانات و خدمات رایگان به ادرس زیر بروید
www.freewebseo.ciki.me
من بیشتر اوقات انلاینم و منتظر حظور گرم شما
برای اشنایی بیشتر میتونید به پروفایلم بیایین
www.mimb.ir/elham

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی