تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

شر اب آب ، خدا

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۸۹، ۰۹:۱۸ ق.ظ

شراب آب

گفتم: که چیست فرق میان شراب و آب ؟؟
کاین یک کند خنک دل و آن یک کند کباب !!

گفتا: که آب خنده ی عشق است درسرشک
لیکن شراب نقش سرشک است در سراب...

خــــــــــــــــــــــــدا

یک روز که مرده بودم اندر خود زیست ...
گفتم به خدا ، که این خدا ، در خود کیست ؟؟؟
گفتا که در آن خود ی که سرمایه ی هست ،
در سنگر عشق ، جوید اندر خود نیست....

کارو

  • تبعیدی

نظرات  (۶)

سلام ممنون از حضور گرمتون با کمال میل لینکتون کردم.
سلام سودا خانم خوبی
جدیدا یه آپی گذاشتم تاریخی خوشحال میشم سر بزنی.
سلام خوبی قبلا آپ کردم نیومدی بخونی گفتم این بارهم خبرت کنم اگه نمای طرفم دیگه خبرت نمی کنم ولی خوشحال میشم سر بزنی.
سلام گلم

ممنون از حضورت

مرسی که لینکم کردی با چه اسمی بلینکم شما رو؟
سلام گلم

لینک شدی عزیز دل..
تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز // می کشم ناز یکی تا به همه ناز کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی