تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

راه در جهان یکی است وآن راه راستی است

دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۸۶، ۱۲:۰۷ ق.ظ

 

خدا را باید دیدخدا را باید دیدخدا را باید دیدخدا را باید دیدخدا را باید دیدخدا را باید دید 

وقتی خداوند شما را به لبه پرتگاهی هدایت کرد،

 کاملا به او اعتماد کنید.

 چون یکی از این دو اتفاق

 خواهد افتاد:

 او شما را می‌گیرد اگر بیفتید

 یا اینکه

یادتان می‌دهد چگونه پرواز کنید

خدایی که در این نزدیکی هاست 

خدایی که در این نزدیکی هاست 

  • تبعیدی

نظرات  (۱۴)

اول
اول
اول
جالبه شبی خواب دیدم با خدا کنار ساحل قدم می زنم ، رد پای هر دوی ما روی ساحل بود،وقتی برگشتمو به گذشته نگاه کردم،دیدم در مواقع سختی تنها یک رد پا کنار ساحل است،پس به خدا گله کردم و گفتم: خدایا چرا در مواقع سختی مارا تنها گذاشتی،خدا لبخندی زد گفت:در اون مواقع تو بر دوش من بودی.....



سلام

عالی بود __________ امیدوارم تکراری نباشه

بابای
  • ژان والژان
  • این گونه نگریستن مثبت به قضایا خوب و مفید است زیرا شما را در حرکت به جلو و امید به آینده راسخ و امیدوار می سازد.آما ناخودآگاه در تطبیق این عبارت با گذشته خود مواردی به ذهنم متبادر میشود که در پرتگاهای دهشتناکی قرار گرفته ام اما در سقوط نابهنگام و ناخواسته به آن نه دستگیری واقعی بوده است و نه پرواز و عروجی بلکه در واقع ماحصل آن عقده هایی دایمی که مانند خوره روح و جان من را فرسوده میکند.اصلا چرا ما باید در لبه پرتگاه قرار بگیریم؟ چرا باید سختی و آذیت ببینیم؟فردی که در عنفوان زندگی پدر خود را از دست میدهد و یا راستی زندگینامه لاله و لادن را خوانده ای؟کدام دستگیرنده؟کدام پرواز؟! سراسر زندگی در دو چیز خلاصه میشود: رنج و سراب. رنج را علیرغم میل خود تحمل میکنی به امید آینده ای که برای خود ترسیم کرده ای وقتی به آن رسیدی آن را سرابی فریبنده میبینی.واقعیات ملموس با شعار و شعر در دو قطب مخالف هستند.
  • احمد(داریوش)
  • سلام
    خوبی شما ؟!
    من تا هالا بیشتر از 18 تا اف واستون گذاشتم اشکال از ایمیلتوتنه عزیز من تخسیری ندارم
    ببینم در چه حالی !!
    چی کار میکنی !!
    دلممممممم واست خیلیییییییییییییی تنگ شده
    دوست دارم
    میبینمت
    بای
  • دیووووونه
  • سلام
    وقتی خداوند شما را به لبه پرتگاهی هدایت کرد،

    کاملا به او اعتماد کنید.

    چون یکی از این دو اتفاق

    خواهد افتاد:

    او شما را می‌گیرد اگر بیفتید

    یا اینکه

    یادتان می‌دهد چگونه پرواز کنید

    منضورت اینکه بعد از اینکه افتادم منو میگیره (چشمک)

    او شما را می‌گیرد اگر بیفتید
    بای
  • دیووووونه
  • منظورت _ نه منضورت
    ×××××××××××××××××

    دییرم شد وای
    بای
  • حمزه دردونه
  • سلام . خوبی؟ وبلاگ جالبی دارین . این از کم سعادتی منه که اولین باره . سر میزنم . راستی یه سر به وبلاگ من بنداز و ببین از نظرت ارزش تبادل لینک داره. اگه داشت خبرم کن . بای
  • حمزه دردونه
  • اگه وبلاگم با اون ادرس باز نشد با این ادرس باز کنwww.hamzedordone.blogfa.com
    سلام.احتمالا من رو نمیشناسی/چون وبلاگت رو از تو پیوندهای یکی از دوستانت پیدا کردم.وبت خیای قشنگ هستش.لطفا به ما یه سری بزن و نظر خودت رو بگو و بنویس که حاضر به تبادل لینک هستی.
    mer30_felan bye
    سلام

    وبلاگ زیبایی داری ولی خیلی غمناک

    وای کجا برم دلم گرفت

    ببینم اگه اف منو میخونی چرا جواب نمیدی؟
    از رادیو نوشته ای خوانده شد که بگمانم از شما بود
    در راه در فکر این بودم که در جواب چه بگویم
    کلمه ای روی شیشه ی مغازه کنار کافی نت چشمم را گرفت:

    راستی

    و خوشحالم که می بینم خدا با شماست
    salam Soda jan
    Khili delam barat tang shode
    Doset daram
    Bye
    ؟
  • فرهاد دادا
  • سلام عزیز خوبی وبلاگ قشنگی داری
    به وبلاگ منم سر بزن یه کلبه درویشی دارم که خوشحال میشم بهش سر بزنی وبلاگت خیلی قشنگه و مطالب جالبی داری
    ممنون بای

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی