تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ما و مجنون همسفر بودیم در دشت جنون

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۸۵، ۰۲:۲۴ ق.ظ
تو ز دیار من آ مدی..... سکوت جانم به هم زدی....به دل ریشم تو چنگ زدی.....

خدای من سلام...

همیشه در انتهای همه ی نوشتهام صدایی رو با سکوت فریاد می زدم... فریادی رو

نگاه ...نگاهی رو خواهش و خواهشی رو آرزو... همه ی آرزوم شنیدن صدای تو بود..

و همه ی فریادم برای یافتن جاهایی بودکه تو سکوت کرده بودی...

شاید در نهایت آرامشی که بخشیدی بخوام بی صبرانه از بی قراری هام بگم :

dige taghatam tamumeh

 

" ای خدا قسم به عشق و به همین حال پریشون...به وفای عاشقون و به صفای چشم گریون....ای خدا قسم

 به رازم که ازت نمونده پنهون...به تموم اشک چشمام به همین شام غریبون...روزگارمون خزون شد ...

عشقمون فدای عشق دیگرون شد .. ما که هستیم و نمردیم پس چرا عشق و به دیگرون سپردیم.... "

      اما بازم نمیشه همه چیز رو بگم...و.. بازم آرزو میکنم.... آرزو.... آرزو...

                                                        ستاره چین آسمان عشقت:سودا

  • تبعیدی

نظرات  (۱۳)

سلام
خوبی میبینم که این مدت که سری نزده بودم خیلی وب تعقیر کرده امیدوارم موفق باشی
وب خوبی داری اما ... اما یه سوال دارم که بعد دیدمت ازت میپرسم؟
خوشحال میشم بتونم بازم سر بزنم ؟

تو هم با من نبودی مثل من با من و حتی مثل تن با من
تو هم با من نبودی انکه مپنداشتم باید نباشم و یا حتی گمان میکردم اینطور باید از خیر خبر چینان جدا باشم!
تو هم با من نبودی
تو هم با من نبودی
تو هم از ما نبودی .....

دوست دارم سودا جان
  • ژان والژان
  • سلام دوست گرامی
    متن اخیر شما را با غوری در حد بضاعت فکری خویش بارها از اول تا آخر مطالعه کردم حتی بنا به عادت مالوف سری به دیوان حافظ زدم تا از بیان او مددی بگیرم. ماحصل به این استنتاج رسیدیم که جان دختر دعوت عشق و محبت و دوستی به دل کاری بس پسندیده و نکوست و چه والاتر که قبله نظر ذات حق باشد زیرا معشوق و عاشق حقیقی اوست و دیگران مظاهری بس کوچک از این بحر بی کرانه هستند.
    مطلبی که به ذهن رسوخ مینماید و دریافت آن را حقیقتا" غامض و دشوار میکند این است که شما با تمکین در این گلستان چگونه اظهار میدارید "روزگارمون خزون شد"
    بلعکس کسانی که در محضر محبت و دوستی بوده اند در هر حالت و موقعیت مکانی خود را امیدوار و بهارگونه دیده اند.دیگر مطلب اینکه ما وقتی میتوانیم به محبت حق برسیم که جامه پلیدیها و نامردمیها را از تن به در افکنیم و این امر تنها با معاشرت و مخالطت با انساتهای متعالی میسور میگردد(کونوا مع الصادقین). دیگر مهم اینکه رعایت حد و اندازه در قران و نزدیکی به این خورشید محبت و دوستی است زیرا با رعایت آن دایما" از حرارت مطلوب آن بهره مند هستیم اما در غیر اینصورت حرارت آن ما را میسوزاند و دلیل آن محدودیت ما در این کره خاکی است.
    عرایض خود را با گزینش دو بیت از غزلی از حافظ خاتمه می دهم .
    لطیفه ایست نهانی که عشق از او خیزد
    که نام آن نه لب لعل و خط زنگاریست.
    جمال شخص نه چشمست و زلف و عارض و خال
    هزار نکته در این کار و بار دلداریست.

    همیشه سبز و زندگیتان در بهار باد.
    بدرود.
    به گیتی هر کجا درد دلی بود به هم کردندوعشقش نام کردند شرمنده
    سلام
    khobid khanoom N Z khoshhal shodam ke dobare be weblog zesht man sar zadin
    khily khoshkel shode be khosos tasvir bala khily khoshkel hast
    matne postatonam ke khily ghashang va ba mafhome
    bavar konid chon shoma khodeton 20 hastein weblogetonam 20te20te
    man modati namitonam beyam
    shayad be modat 2 hafte
    khoshhal mishem ke dobare be weblog man sar bazanid
    age vaght nakardin mozaham namishem khodetono be zahmat nendazin
    weblogo update kardem az shoma rahnemaeey mikham ke weblogo kamaltar konam
    age tonastin nega konid va lotf konid ke rahnemaeey bafarmaeed
    babakheshid ye kam poro shodam

    ye motarjam dakhel web gozashtem akharin post gozashtem nega konid babinid khobe bead code + gharmezo hazf kardem chon shologhesh karde bod webo

    Khanoom N Z lotf kardin ke weblog mano dakhel web khodeton gozashtein

    doa mikonam ke hamishe mofagh va moeyad va sarboland bashid
    Va arezoo mikonam ke hamishe salamat va shadan va khosho khoram bashid

    ye jomlei hast ke barha va barha pish khodam goftam va takrar kardem va ta zande hastem tekrar khaham kard ama namidunam chera mitarsem ke dobare be zaban beyarem dos darem ke age ye rozi be zaban avordam ono faryad bezanam ama haras darem ke ... be an gosh nadahand

    dige namitonam hichi begam
    faght faryad mizanam ke khodaya hamishe mozab khoban bash
    movazab anan bash ke tora dos daren

    movazab anan bash ke ba eshagh to zendeh and
    movazab anan bash ke faght az to yari mitalaband

    bye felan

    salam khobi sevda jon ideto baram befrest ya chera on nmeshe behet ehtyaj daram az har ja ke shod baram off ya ye chezi befrest weblaget ham gashng shode bye
    او باز شب شنبه با من بود
    یک اشتباه مرا محتاط کرده
    اگر او شمائید چنانکه پاسخ دلم را می گیرم به من بگوئید
    او که او را اشتباه گرفتم عشق آسمانی منُ زمینی کرد
    و عشق منُ عشق مجنونی کرد
    salam
    khoobi
    khaste nabashy
    vaghean ziba bood
    barat arezooie movafaghyate bishtar daram
    baz ham sar bezan
    mamnoonam
    bye
    سلام سارا جان
    منو یادت هست اره میدونم شاید یادت نباشه فکر کنم کم لطفی از من بوده ولی خوشحال میشم که بازم بهم سر بزنی
    سلام دوست عزیز ... امیدوارم که حالت خوب باشه ....
    من اولین باره که به وبلاگ زیبای شما سر می زنم ... وبلاگ خیلی زیبایی داری
    من هم تازه up date کردم اگه به من سر بزنی و نظرت رو بگی منت به سره من
    کمتر می ذاری .... موفق و موید باشی
    با اجازتون لینکت میکنم تو هم خواستی این کارو بکن
    اگه وقت داشتی یه سری هم بما بزن
    سایت از سر ما کم نشه
    یا علی مدد
    ما به مشکی دل خوشیم دو رنگی هارو بی خیال
    با اجازتون لینکت میکنم تو هم خواستی این کارو بکن
    اگه وقت داشتی یه سری هم بما بزن
  • سکوت نشانه ماست
  • وبلاگت خوشگله
    به من هم سر بزن
    سلام سودا جان آدرس وب لاگ من تغیر کرده تورم لینک کردم
    salam soda jan
    karet harf nadare tebge mamul mahshar kardi
    in modati ke nabudam vagean gol kashti dige chi mitunam begam
    fekkonam age to mosabegeye behtari weblog sherkat koni aval mishi
    felan bye bazam sarmizanam
    سلام
    webloge gahhsangi adrid , khasteh nabahsid , ishallah ke movafagh abshid
    be manam sar bezan
    bye

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی