تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

خاکستر وجودم به یاد توست

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۸۵، ۱۰:۵۰ ب.ظ
تنها ی من سلام

تقدیم به او که حتی دوریش حس زندگی می بخشد،کسی که تپشهای قلبش فاصله ها را

در هم می نورد و اوج زندگی را قلم می زند.

.کسی که کلامش اهورائی است و سکوت تلخش از مهری شگرف خبر می دهد

نگاهش به فروغ خداوندی شبیه است و نجابتش از خورشید سر چشمه می گیرد.

باز از تو می نویسم،توئی که چراغ زندگی را روشن نمودی و در قعر نا امیدی-

اوج صفا را معنی کردی.

من از تو می گویم:

از نیلوفر وحشی،زنبق های وحشی،یاس کبود،اطلسیهای سفید،

از تو غریب آشنا،از سینه ای چاک ،عشقی آتشین و پاک.

نگو که با یاس های صورتی نسبتی نداری،با اقاقی ها همسایه نبودی و با آوای-

نم باران بر کویر حسرت دلم نباریدی و با دم مسیحائی بر کالبد بی روحم ندمیدی.

ای مقدس،ای دریائی،آبی بیکران وفا،در قله،ای مغرور سر فراز...

من زیباترین کلماتم را در گلدانی کاشته ام،هر شب با احساسم آبیاری می کنم و-

منتظرم تو بر گردی تا با هزارو یک عشق تقدیمت کنم،پاک وبی ریا،ساده ولی زیبا

                  پس بیادم باش و فراموشم مکن......

                


http://lovemavara.persiangig.com/image/love%20mavara.JPG

   گاهی  مقدمه  از  اصل مطلبم  مهمتر میشه... گاهی مقدمه عشق  همون اصل مطلب  میشه!!! بعضی روزها میخوام سکوت کنم تا حرف بزنم... تو دورترین تنهای نزدیک منی... تو صدای سکوت منی..

      تو همون نقش بر آب سودای  منی... آره...ببین!!؟!  تو خط زیبای دوست دارم روی  زلالی وجود منی .... بازم میخوام بخونمش!!!

         بزار تو این آب گل آلود... عاشقانه زلال بمونم.

         حرفهام صدا اگه نیست سکوت که هست!؟ مگه نه؟

         شعری با ارزش اگه نیست بی ارزش که هست؟! نگه نه؟

          صدا ی با ارزش  من  بی ارزش ترین سکوتم را ببخش.

          منتظرم تو بر گردی تا با هزارو یک عشق تقدیمت کنم،پاک وبی ریا،ساده ولی زیبا


                                   بیادم باش و فراموشم مکن......

                 
  • تبعیدی

نظرات  (۱۵)

سلام سودای عزیزم.
وای عزیزم منو ببخش. این مدت اینقدر سرم شلوغ بود که نتونستم به بیشتر دوستام سر بزنم. عزیز جون منتظرت هستم. موفق باشی.
  • ژان والژان
  • سلام
    خواندن بعضی از مطالب مانند راه رفتن در یک کویر گرم و تفدیده است. با هر گامی که بر میداری عطش شما بیشتر میشود. از دور دستها چشمه آبی را
    می بینی با شوقی زایدالوصف به سوی آن میروی تا خود را سیراب سازی اما وقتی به آن مکان مطمح نظر می رسی باز هم کویر است و سردرگمی و تشنگی زیرا دریافت ما سرابی بیش نبوده است.مطمئنا" یاران شاطر رحل برنمی افکنند بلکه با عزمی راسختر گام پیش می نهند و دیگر همرهان را به طی طریق ترغیب میکنند.
    تردیدی نیست که در پشت یکی از این تپه ماهورها سرزمینی سبز و خرم است که نغمه سکر آور چشمه سارها و آواز پرندگان گونه گون آن هر ناظری را مسحور و واله می کند. ما در آرزوی فهم و دریافت این جنت عدن قلب شما که به حقیقت عرش الرحمان است با گامهایی استوار و خلل ناپذیر صحراها را پشت سر می گذاریم .

    خورشید عشق جز در دل جای نمی گیرد و توجه آن جز به کل خلقت عبث و ظالمانه است.عشق را به خانه دلت بیاور و هر پرتوی از بی شمار انعکاس آن را به موجودی بخش. بدینگونه در همین کره خاکی به کمال مطلق متصل شده ای.بهترین نماد عینی و رهرو این زیبا طریق عیسی مسیح بود.( معلم عشق و دوستی).
    در خاتمه ضمن آرزوی صفای دل و سعادت برای شما و همه باید به عرض برسانم که در هنگام نوشتن مطالب در وب لاگ شما سعی بر این دارم که افکار خود را به کنار زده و صرفا" به بیان ندای دل خود بپردازم زیرا بر این باورم که هر چه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.!
    بدرود.
  • رسپینا_استار 393
  • با عرض سلام به شما امیدوارم حالت خوب باشه از زحماتی که میکشی و دوستان رو خئشحال میکنی کمال تشکر رو دارم واقعا خسته نباشی انشا, الله مطالب جدیدت رو بهتر ارائه بدی از طرف داداشی بدرود
    salam soda jan,vasam doa kon!bye
    سلام

    ببخشید که نمیتونستم بیام نظر بدم

    وب لاگت عالیه دیگه از این بهتر چی میشه
  • ژان والژان
  • سلامی به گرمی نگاه نافذ عاشقان و به عطر روح پرور گلهای یاس و به پاکی آفتاب به تمام کسانی که چون شمعی در دل شبها می سوزند تا به جمعی روشنی بخشند. مائده آسمانی اینان برای یاران و همچنین سلاح در مقابل معاندان یکی است : عشق محبت دوستی. هیچ تند باد حوادثی قامت چون سرو آنها را خم نمی کند. این سلحشوران با لشگر گل به سرزمین قلبها می آیند.زرادخانه آنها به جای هواپیمای جنگی آشیانه کبوتران سفید صلح و دوستی است.بمب ناپالم اینان رفتار انسان د وستانه ای است که سرتاسر سرزمین قلب انسانها را در آتش محبت میسوزاند و مسخر میسازد.
    ای قافله بیخبران گیرم که به جای گل میخکی در میان گیسوان دختر بچه بیروتی بمبی از آسمان بر فرق او حواله کردی ویا موشکی را به ایستگاه قطار در حیفا شلیک کردی تا مادر و فرزندی که مترصد رسیدن به آغوش گرم خانواده هستند تکه تکه شوند.! عاقبت به کدام ناکجا اباد خواهید رسید؟! تا کی خود را تافته جدا بافته میدانید؟ تزویر و ریا و عوام فریبی تا کی؟!
    مطمئنم که روزی نه چندان دور لشگر میلیاردی عشق و محبت و دوستی از تمام نژادها و فرهنگها دست در دست هم با سلاح "شمع و گل" _ که نماد روشنایی و دوستی است_ تمام مرزهای شوونیستی و ضد ارزش انسانی را از میان بر میدارند و طرحی نو در می اندازند که در آن هیچ بمب تفنگ و هواپیمای جنگی ساخته نمیشود. انسانها در محبت و دوستی با هم به رقابت میپردازند. قلبها برای هم میتپند نه بر علیه هم.هیچ آهنگ غمگینی ساخته نمیشود. اشکی نیست و اگر باشد اشگ شوق و دلدادگی است.دیگر کودکی برای ارتزاق خود با اصرار آدامس نمی فروشد.دیگر...........
    شاید تا آن هنگامه عظیم من زنده نباشم اما باور دارم که با وزش نسیم آن از گور خود برخواهم خاست و تنها دارایی خود را که استخوانی چند است جهت این بنیان مرصوص پیشکش خواهم کرد.
    بدرود.

    سلام گلم واقعاَ قشنگه
    به ما هم یاد بده
    دوستت دارم
    اگه وقت کردی یه سری هم پیش ما بیا
    بازم دوستت دارم
    می بوسمت
    بای
    اونایی که بیشتر فکر میکنن کمتر عمل میکنن
  • ژان والژان
  • سلام
    امروز دلم پرتر از گذشته است.ناخودآگاه به وب لاگ شما روی آوردم . چشم سر را بستم و دریچه دل را گشودم. واعجبا!! وقتی متن خود را مرور کردم . خشکم زد. به خودم نهیب زدم " جز راست نشاید گفت اما هر راست نباید گفت" و یا هر سخن جایی دارد و هر نکته مکانی و یا مگر کله ات بوی قرمه سبزی میده؟! و یا "لا تلقوا بیدیکم الی تهلکه".خلاصه یه عالمه تعابیر جوراجور که _ هزار ماشا’الله در فرهنگ خود سانسوری ما کم نیست_ مانند لشگر سلم و تور به مخیله این حقیر هجوم آوردند که ای شیر پاک خورده مگر میخوای در این وب لاگ "سودا" خانم ریزه میزه را تخته کنی؟چرا آهنگ خارج از ردیف میزنی؟ خلاصه با حسرت بسیار به ابتدای سطر آمدم وبا تیشه "دیلیت" شروع به تخریب این کاخ اندیشه کردم اما در آخرین حذفیات قامت رعنای سلف دیروزین میرزا جهانگیر خان شیرازی در برابر دیدگان قلب اندوهبارم هویدا شد و با زبان حال نهیب زد که "یاد آر ز شمع مرده یاد ار". حال فقط بیتی مانده است. دیگر آن را حذف نمیکنم زیرا بیان واقعیت من و جمعیت بسیاری است.
    "آن عاشقان شرزه که با شب نزیستند
    رفتند و شهر خفته ندانست کیستند.
    بدرود.
    وب لاگت زیباست بعضی از فونتها با هم قاطی شدن که باعث شده زیبای متن ها کم شه....
  • ژان والژان
  • سلام
    این قطعه شعر را که سراینده آن "معینی کرمانشاهی" است به وب لاگ شما دوست ارجمند تقدیم میکنم.امید است که مقبول نظر افتد.

    عجب صبری خدا دارد! اگر من جای او بودم همان یک لحظه اول
    که اول ظلم را میدیدم از مخلوق بی وجدان
    جهانرا با همه زیبایی و زشتی
    بروی یکدگر ویرانه میکردم.
    عجب صبری خدا دارد اگر من جای او بودم
    که در همسایه صدها گرسنه چند بزمی گرم عیش و نوش میدیدم.
    نخستین نعره مستانه را خاموش آندم بر لب پیمانه می کردم.

    عجب صبری خدا دارد! اگر من جای او بودم
    که میدیدم یکی عریان و لرزان دیگری پوشیده از صد جامه رنگین
    زمین و آسمان را واژگون مستانه میکردم.

    عجب صبری خدا دارد اگر من جای او بودم نه طاعت می پذیرفتم
    نه گوش از بهر استغفار این بیدادگرها تیز کرده
    پاره پاره در کف زاهد نمایان سبحه صد دانه می کردم.

    عجب صبری خدا دارد! اگر من جای او بودم
    برای خاطر تنها یکی مجنون صحرا گرد بی سامان
    هزاران لیلی نازآفرین راکو به کو
    آواره و دیوانه می کردم.

    عجب صبری خدا دارد! اگر من جای او بودم
    بگرد شمع سوزان دل عشاق سرگردان
    سراپای وجود بیوفا معشوق را پروانه می کردم.

    عجب صبری خدا دارد! اگر من جای او بودم
    به عرش کبریایی با همه صبر خدایی
    تا که میدیدم عزیز نابجایی ناز بر یک ناروا گردیده خواری می فروشد
    گردش این چرخ را وارونه بی صبرانه می کردم.

    عجب صبری خدا دارد! اگر من جای او بودم
    که میدیدم مشوش عارف و عامی ز برق فتنه این علم عالم سوز مردم کش
    بجز اندیشه عشق و وفا معدوم هر فکری
    در این دنیای پر افسانه می کردم .

    عجب صبری خدا دارد! چرا من جای او باشم؟
    همین بهتر که او خود جای خود بنشسته و تاب تماشای تمام زشتکاریهای این مخلوق را دارد.! وگرنه من به جای او چو بودم
    یک نفس کی عادلانه سازشی
    با جاهل و فرزانه می کردم.
    عجب صبری خدا دارد! عجب صبری خدا دارد!
    بدرود.
    سلام ممنون که به وبلاگم سر زدی من امیر 29 ساله اصلیت کرد زبانم ولی کرج زندگی میکنم وبلاگ نازی داری خیلی براش زحمت کشیدی خسته نباشی منو جز پیوندیهات بزار منم همین کار رو برات میکنم باشه بازم سر بزن بای
    salam
    Khily dos dashtem ke pish khoda bodem
    Khanom N Z farmode bodin ke ahango tagir badem dakhel weblog khodem ye tagirat digei ham dadem age lotf konid ye negah bendazin va rahnemaeey konid mamnon mishem
    albate in ghalab ye moshkel dare onam in ke bazi vaghta bejaye inke ghehvi bashe safid mishe onam be dalil in safid mishe ke siti ke in ghalabo terahi karde bazi vaghta moshkel pida mikone
    babakheshid ke familitono be sorat bala navashtem
    shayad dos nadashte bashin kasi famili shomaro badone
    mofagh va moeyad bashin
    bye
    سلام
    Khobid khanoom N Z

    Bavar daram ke eshagh vaghei hargez faramosh nakhahad shod

    Arezoo darem ke ye bar digar aan negah khodavandi ra babinam

    Khanoom N Z weblog shoma harkez pish man tekrari nemishavad shoma shekaste nafsi mifarmaeeid ke neshon dahandeye bozorgvari shomast

    Love ..................................................................... Jobran Klil Jobran

    Hengami ke eshagh be shoma esharati kard , az payash beravid harchand rahash sakhet va nahamvar bashad
    Hengami ke ba balhayesh shoma ra dar bar migirad taslimesh shavid , garche momken ast tighe nahofte ee dar meyan parhayesh majrohetan konad
    vaghti ba shoma sokhen migoyad bavaresh konid garche momken ast sedayesh roeya hayetan ra parakande sazad , heman gone ke bade shomal bagh ra bi bar mikonad
    Zira eshagh heman gone ke taj bar saretan migozarad , be salibetan
    mikeshad

    Zamnan babakheshid ke be khatar ahang weblog man montazar shodin
    hajm ahang weblogo az 4.10MB ta 790KB kahash daden
    age az in bishtar kahash baden dige ahang be dard namikhore
    fek konam chon shoma shab negah kardid be khatar inke sorat internet payin bode load nashode
    albate baz khily molayem nist ama khily por mani hast

    Khanoom N Z khoshhal mishem dobare be weblog man sar bazanid va nazarat shomaro babinam

    Ahang weblog male gorohe modern talkin hast ALBUM 2001 TREAK 12 ASME AHANG FROM COAST TO COSAT

    Dar penaha yeganhe khalegh hasti hamishe mofagh ba meyaeed bashid
    Omidvaram hamishe salamat va shadan va mofagh va sarbolnad bashid
    Va doa mikonam ke hamishe khoda movazabeton bashe
    Arezoo darem ke tamame khobia ezan shoma bashad va tamame arezoo haye shoma be vagheyat bepivandad
    Bye
    web loget aliye khey kheyli barat arezooye movafaghiyat mikonam

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی