تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

خدا: عاشقترین معشوق تنها...

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۸:۲۵ ق.ظ

 من و تومن و تومن و تومن و تومن و تومن و تومن و تو

ای زیبا ، عشق من به تو ورای اندیشه هاست

 

وقتی که با توام شکوه جاودانه بودن را با تمام وجود حس میکنم,

وقتی که بامنی ذره ذره ی وجودم بر ازدردانه های نور وشادمانی تو می شود.

حیف است ,....

حیف است لحظه ای بی یاد تو بگذرد.

 بنجره ی غریب دلم را به روشنایی کوی تو باز میکنم و بیشانی تواضع و نیاز بر درگاه بر عظمت تو مینشانم....

... معبود من,معبود من تو را می برستم که تنها تو شایسته ی برستشی......

و اینک.... 

من و تودیدگان بی سودای فانوسمن و تو را رها کردم و

 به انتظار دستان گرمت تمامی شبهای سرد زمستان را گذراندم نشستم

تا

بیایی و آواز خوش قناریهای آواز خوان گرمی لانه ی پرندگان

 و

سرود آب شاران و عطر خوش بلبل و سخن خوش عشق خودرا باهم قسمت کنیم ......

من و تو...وروجک تو: سودا  من و تو

من و تو

  • تبعیدی

نظرات  (۱۳)

ای کاش قلب کوچکم قادر به تکلم میبود تا با فریاده خود بفهماند جدایی را نمیخاهد ولی ا فسوس . . .
؟
  • یه بنده خدا
  • با سلام
    من همونم که توی یاهو میخواستم نظرمو بهت بگم ولی شما فرصت نداشتین و رفتین.

    خوب قرار شد که اینجا بهت بگم.
    درسته که خیلی ها میگن مشکی رنگه عشقه ولی یک سایت عاشقانه به نظر من باید برای اکثر افرادی که اونو میبینن جالب توجه باشه در غیر این صورت اولین بار و آخرین باری خواهد بود که به سایتتون سر میزنند.
    به نظر من باید از رنگهای شادتر بیشتر استفاده کنید و در صورت امکان سایت های بیشتری را به کاربران معرفی کنید.
    با تشکر
    سلام
    در ان شهری که مردانش اسا از کور میدوزدند من از تاباوری هایه خود گریه کردم

    به نظر من وب هر چی ساده تر باشه قشنگتره مخصوصا هر چی مشکی تو اون کار برده بشه من خودم به شخصه هر روز به اینجا سر میزنم

    موفق باشی
    سلام مهربون .بروزم و منتظر حضور سبزت
    سلام
    متن اخیر همانند نوشته های قبلی شما بیانگر احساساتی لطیف و زیباست که لحظاتی خواننده را در سکر دوست داشتن و توجه به "عاشقترین معشوق تنها" قرار میدهد اما بسیار زود است که تند باد افکار متضاد . رویدادهای تلخ و هزار رنگیها تو را از آن حال به دور انداخته و خماری ملال آور نشات گرفته از عقده های تلمبار شده سراسر وجودت را در بر میگیرد.
    آنانکه محیط فضل و آداب شدند
    در جمع کمال شمع اصحاب شدند
    ره زین شب تاریک نبردند برون
    گفتند فسانه ای و در خواب شدند._ خیام _
    در جنبه نقد و بررسی ظاهر کلام شما باید به استحضار برسانم که ترکیب کلمات و واژه های کاربردی بجا و درست است به دیگر بیان صنعت ادبی مراعات النظیر به وضوح مشهود است اما در سطر آخر تناسبی بین "عطر خوش" و" بلبل" وجود ندارد که این امر بیان شما را در مقطعی غریب جلوه میدهد.
    دیگر اینکه "تکرار" چه در لفظ و چه در معنی مخل فصاحت است"التکرار و قبیح ولوکان ملیح" بنا بر این پیشنهاد میکنم که هر از چند گاهی به موضوعاتی دیگر با ترکیب بندی کلمات و عبارات دیگرگونه بپردازید تا متهم به دگم نویسی و دگم نظری نگردید.
    آنچنان خوبی که به هنگام وداع حیفم آید که تو را به خدا بسپارم.
    بدرود.
  • تنهاترین شقایق
  • سلام......خوبی ؟

    بازم مثل همیشه زیبا بود

    منو فراموش کردی ولی من تو رو فراموش نکردم .

    اگه بیای خوشحال میشم

    پیروز باشی
    سلام خوبی؟
    .............................
    سلام وبلاگت خیلی قشنگه بهت تبریک میگم به من مجددا سر بزن منتظرت هستم دوست دارم که تو ادد لیستم هم با شما ادد شم
  • ** _ ** محمد ** _ ** خزان آرزوهـا
  • سلام عزیز. خوبـــــــــی ؟؟؟

    بعد از 1 ماه دوباره برگشتم.خوشحال میشم قدم رنجه کنـــید

    منتظرتم.

    Nice 2 C u
  • حسین_رسپینا_استار393
  • سلام سودا جون باز هم دست شیطون رو بستی آفرین به تو منتظر هستم خدا حافظ
    خیلی باحالی سودا خانم با این وب لاگت
    خداحافظ
    در این دنیا که عصا از کور می دز دند تو چگونه به دنبال عشق محبت می گر دی وبه امید کدوم شمعی چهل چراغ وجودت را نثار می کنی . آخه به قول یکی از خواننده های خوش ذوق که می گه :
    هم زبونی ها اگه شیرین تره هم دلی از هم زبونی بهتر ه
    دوست دارم جواب من با ذوق و نگر ش لطیفت به موضوع بدهی:
    لطفاًً تو وبلاگت این موضوع رو هم اضافه کن . من هم با تو هستم تا آخر خط.
    متشکرم (m.t.sh)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی