تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

به چشمهایم نگاه کن !! آیا خود را آنجا نمییابی؟!

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۸۵، ۰۴:۱۳ ق.ظ
  • تبعیدی

نظرات  (۱۴)

salam aziz omid varam ke halet khob bashe veb loge ghashange dare omid varam ke rooz be rooz ghashang tar beshe age dost dashte be kolbeyefagheraneye manam sar bezan mer30
دانی که چرا ز میوها سیب نکوست: نیمی رخ عاشقست نیمی رخ دوست این زرد و سرخی که در او می بینی: زردیش رخ عاشقست سرخیش رخ دوست
سلام

hamishe shad bashio salamat

----------. ;; .
---------/ ;;;; \ ____----- .;;.
--------|;(;;;-""-------`'-.,';;;;;\
---------\;'-------------------';;);/
--------/------------------------\;'
-------/------.;.-------.;.--------\
------|------;;o;;----;;o;;------|
------ ;----- '"-'`----`'-"'----- /
------/\-----------._. ---------/
-----;;;;;;_-----,_Y_,---- _.'
----/;;;;;;;\-`---.___.--- ';.
---/|;;;;;;;;;.__.;;;.-------\\
--; -\ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;\------;\__--.;.
--|-----';;;;;;;;;;=;;;;'-------|-__;;;;/
--|-------`""`- .------._-----/;/;;\;;/
-/ ;------------/;;;;;;;-;/;;;;;;;/--|;/
-\_,\----------|;;;;;;;;;;;;;;;;;;|-|
------'-...----- ';;;;;;;;;;;;;;;;;;

کارت عالی بود (اخرشی)
یه سریم به ما بزنی بد نمیشه
دوست همیشگی شما
باز هم مثل همیشه
عالیه عالی
سال خوبی داشته باشی
سلام

soda jan dar avalin forsat baram of bezar
montazeramaaa
bye
سلام دوست گرامی
کلام زیبای شما گام نهادن در مرحله "فنا فی حبیب" را به ذهن متبادر میکند.مخاطب شما هر چه باشد و هر که باشد جمیل و جلیل است زیرا برانگیزنده چنین احساسات لطیفی از جانب شما بوده است.
انسان به دلیل حرکت دایم جوهری خود _در مسیر زندگی_ حالتهای متنوع روحی و روانی را در میابد.مهم این است که در تمام این حالات جهت و حرکت به سوی خصایل ستوده انسانی بوده و قافله سالار این حرکت عقل سلیم و "شاورهم فی الامر فی اهله"باشد.
در این برهه از زندگی سعادت قاصدکی را آرزومندم که فارغ از هر قید و بندی آزاد و سبکبار به هر جا سر میکشد.کسی را طمع صید ویا آزار آن نیست.حتی برای
ارتزاق خود به هیچ منبعی تعلق خاطر ندارد.پژمردگی و مرگ برای او متصور نیست
بلکه نبود قاصدک معلول غیبت آن است.خلاصه اینکه نه عاشق است و نه معشوق ونه کسی در غیبت او غمگین و عزادار .
بدرود.
سلام گلم
خوبی؟؟؟
کجا بودی تو؟؟؟
دلم برات یه ذره شده بود
آره من کردم دلمو
دوست دارم و منتظرتم
بای گلم
  • بنیامین دیلم کتولی
  • salam...diga ba ma sar namizani...falan
    سلام

    عاشق و مجنونت شدم
    ناخوانده مهمونت شدم
    کلی پریشونت شدم
    اما بازم نیومدی
    قهوه فنجونت شدم
    شمعه تو شمعدونت شدم
    خاکه تو گلدونت شدم
    اما بازم نیومدی
    برفه زمستونت شدم
    رسوا و حیرونت شدم
    چیک چیکه ناودونت شدم
    اما بازم نیومدی
    آفتاب و بارونت شدم
    اشکای لرزونت شدم
    عطره گلابدونت شدم
    اما بازم نیومدی
    ماهه تو ایونت شدم
    خراب و ویرونت شدم
    گله گلستونت شدم
    اما بازم نیومدی
    سه ماه تابستونت شدم
    الوند و کارونت شدم
    دشتای ایرونت شدم
    اما بازم نیومدی
    دنا و هامونت شدم
    نزدیکتر از جونت شدم
    رگت شدم خونت شدم
    اما بازم نیومدی
    خادم و دربونت شدم
    اسیره زندونت شدم
    گلابه کاشونت شدم
    اما بازم نیومدی
    یه جوری مدیونت شدم سنگه خیابونت شدم
    راهیه میدونت شدم
    اما بازم نیومدی
    تو سختی آسونت شدم
    تو دردا درمونت شدم
    ناجیه پنهونت شدم
    اما بازم نیومدی
    لباس و سامونت شدم
    سارقه ایمونت شدم
    چشمای گریونت شدم
    اما بازم نیومدی
    لبای خندونت شدم
    گشنه شدی نونت شدم
    آبه فراونت شدم
    اما بازم نیومدی
    همیشه ممنونت شدم
    من نی چوپونت شدم
    آب تو بیابونت شدم
    اما بازم نیومدی
    شعرایه ارزونت شدم
    عمری غزل خونت شدم
    تسلیمه قانونت شدم
    اما بازم نیومدی
    گشنه مژگونت شدم
    هلاکه چشمونت شدم
    رفتم و قربونت شدم
    اما بازم نیومدی...

    پس کجایییی من که مردم از این همه تنهایی

    شاید رفتی مسافرت اما بی معرفت چرا بی خبر
    سلام
    وبلاگ قشنگی داری
    همینطور ادامه بده
    به ما هم سر بزن
    فعلآ بای
    سلامممممممممممممم آجی خـــــــــــــــــــــــــــــــــا نم

    خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    بازم گل کاشتی ... عالیه....

    بابای
    سلان سودا خانم من کاوان هستم خوشحالم که دوباره آدرس وبلاگتو پیدا کردم ادرس رو ازعسل خانم گرفتم ازش تشکر میکنم که منو به دوست قدیمیم رسوند
    update nakardam vali eshkal nadare
    سلام سودا
    باور کن این جملاتی که تو وبلاگت اوردی تو دل ادم میشینه که هیچ ادم و از خود بیخود میکنه
    عالیه عالی واقعا بهت تبریک میگم
    اهنگش که توپه
    مرسی و موفق باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی