تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Unknown

دوشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۸۴، ۰۸:۴۸ ق.ظ

وقتی که چشمات تو بستر اشک خوابش نمی برد....

من با تو بودم اما ندیدی 

وقتی خیالت پروانه می شد .. تا شعله میرفت اما نمیمرد ...

 من با تو بودم .... اما ندیدی

شبی که در قفس باز بود تو  میتونستی بری و آبی بشی

دستکم تا لب تاریکی بری و مثل یه حادثه آفتابی بشی ...

 موندی و حتی رو اسم پرواز هم خط کشیدی

.. برای رفتن...

 من با تو بودم  ..

 من با تو بودم... اما ... اما ندیدی ...

وقتی که چشمات غیر از نگاهت آیینه هم داشت

وقتی نگاهت تا بینهایت یه لحظه کم داشت

چشم انتظار اون لحظه بودم ... آیینه دار اون لحظه بودم

اما ندیدی .... من با تو بودم .... اما ندیدی

این مطلب صرفا" در جواب سوالتون بود ...

  • تبعیدی

نظرات  (۱۰)

سلام دوست عزیز
اومدم که تنها نباشی
وب قشنگی داری
مطالبت هم جالبه
امیدوارم موفق باشی
اگه به منم سر بزنی خوشحال میشم
البته وقتتو تلف می کنی
یا علی
شعر باحالی بود.
موفق باشی...
با من امشب چیزی از رفتن نگو
نه نگو، از این سفر با من نگو
من به پایان می رسم از کوچ تو
با من از آغاز این مردن نگو

کاش میشد لحظه ها را پس گرفت
کاش میشد از تو بود و با تو بود
کاش می شد در تو گم شد از همه
کاش میشد تا همیشه با تو بود

کاش فردا را کسی پنهان کند
لحظه را در لحظه سرگردان کند
کاش ساعت را بمیراند به خواب
ماه را بر شاخه آویزان کند

میروی تا قصه را غمنامه تدفین گل
میروی تا واژه را باران خاکستر کنی
ثانیه تا ثانیه پلواره‌ی ویران شدن
میروی تا بخشی از جان مرا پرپرکنی
یک بار دیگر با زمین به دور خورشید چرخیدیم
و365 بار با زمین به دور خود
تا هم نور را پاس بداریم
و
هم شب را باور کنیم
عید نوروز بر شما مبارک
سلام
وقتی کسی که ادعای با تو بودن را داره و همیشه خودش را موظف میدونه که کنارت باشه، ولی وقتی واقعا به اون احتیاج داری بهونه می آره، آن وقته که دل آدم تنهایی واقعی را با تمام وجود احساس میکنه.
امیدوارم شما هیچ وقت دلت تنهایی را نبینه.موفق باشی.
  • تنهاترین شقایق
  • ...می گویند که این انعکاس کوه است .

    ولی در حقیقت انعکاس زندگی است.

    هر چیزی که بگویی یا انجام دهی زندگی عینا به تو جواب می دهد.

    ممنون که سر زدی
    موفق باشی

    سال نو مبارک
    سلام
    باحال بود
    موفق باشی
    وب قشنگی داری
    به منم سر بزنی خوشحال میشم
    بای بای
    +++++++++++______________××××××××××^^^^^^^^%%%%%%
    خیلی بدیییییییییییییییییییییییی
    من اپ کردم با این ترانه ولی وقتی دیدم تو هم گزاشتیش برداشتمششششششش
    من این شعرو خیلی خیلی دوست دارم

    و از اینجا تقدیمش میکنم به همه ی اینایی که این ترانه رو دوس دارن
    من در شبی او را در همین حادثه یافتم واز آن به بعد او با من بو
    همان موقع شعرش را شنیدم اما شاعرش را اشتباه گرفتم
    من با او تا دیروز رابطه داشتم تا اینکه فهمیدم شاعرش او نیست
    اگر این برایت فقط شعر نیست که بر قلب تو نشسته باشد وخودت هستی
    شاید ما گمشده هم باشیم
    من برای او نوشتم که پرنده بازگشتنی وجودش همیشه با من است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی