تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

حالا هرکی ..هرجا هستی.. تو بدون آرووم جونی !!!!

جمعه, ۱۲ اسفند ۱۳۸۴، ۰۴:۱۵ ق.ظ

چون لبهایم  برای نخستین بار آماده سخن گفتن شدند و جنبیدند ، از کوه مقدس بالا رفتم و خدا
 
را چنین صدا زدم:

 
پروردگارا !من تو را پرستش کرده ام . مشیت پنهان تو شریعت من است . تا روزی که زنده ام
 
 در برابر تو خضوع خواهم کرد . اما خداوند پاسخ مرا نداد بلکه مانند طوفانی سهمگین از من
 
 
گذشت و از دیدگانم پنهان شد.
 
 
یک هزار سال بعد. برای دومین بار از کوه مقدس بالا رفتم و با خدا چنین سخن گفتم:
 
 
تو مرا از خاک آفریدی و از روح معنوی ات بر من دمیدی و زنده ام کردی ، پس همه ی وجودم
 
 به تو مدیون است .اما خداوند پاسخ مرا نداد و همچون هزاران پرنده ی بالدار به پرواز در آمد
 
 و از من گذشت .
 
یک هزار سال بعد .از کوه مقدس بالا رفتم و برای سومین بار با خدا سخن گفتم:
 
 
ای پدر مقدس! من فرزند دوست داشتنی تو هستم .با عشق و دلسوزی مرا به دنیا آوردی .با
 
محبت و عبادت ملکوت و ملک تو را به ارث خواهم برد! این بار نیز خداوند پاسخم نداد و
 
همچون مه، که تپه ها را می پوشاند از چشم من دور شد.
 

یک هزار سال بعد . از کوه مقدس بالا رفتم و برای چهارمین بار با خدا سخن گفتم :
 

ای اله من! ای حکیم و دانا! ای کمال و مقصود من! من گذشته ی تو و تو فردای من هستی.
 
 
من ریشه هایت در ظلمات زمین و تو روشنائی آسمانها هستی. در این هنگام خداوند به سوی 
 
من خم شد و واژ گانی شیرین و لطیف بر گوشم نواخت ؛ چنانکه دریا ، رودخانه ی سرازیر 
 
شده را در خود فرو می برد ،خداوند مرا در خود فرو برد !و چون به سوی دشتها و دره ها 
  
سرازیر شدم ،

خدا نیز آنجا بود !

  • تبعیدی

نظرات  (۱۴)

جوووووووووووووون اول شدم
سلام سودا خانم
خوبی
خیلی زیبا و ناز بود (کی یف کردم)
موفق باشی
یا حق
  • مزاحم همیشگی
  • سلام
    خوبی
    چرا بقیه پستها رو پاک کردی
    به هر حال این پست هم عالیه ممنونم از زحماتتون
    موفق باشی
  • ژان والژان
  • آمده است در ازل در عالم ارواح خداوند در میان اجتماع ارواح انسانها از آغاز پیدایش
    بشر تا انقراض عالم از آنها پیمانی دال بر قبول خدایی خود گرفت.( الست بربکم قالوا بلی)_قرآن مجید_.آگر شما در آن جمع حضور داشتید دیگر زحمت چهار هزار سال تفحص و غریبی را نمیکشیدید.!!!
    "جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند.
    توصیه میکنم از دنیای ایده آلیستی خود مدتی خارج شوید و در حقایق پیرامون خو د
    غوری نمایید.
    در دنیای امروز صفا محبت خلوص و پاکی فقط در قلب کودکان دبستانی است.
    من خدا را فقط آنجا میبینم و بس.
    با سلام وبلاگ بسیار قشنگ و عالی بود بازهم سر میزنم تا بعد /یا حق /فدات
  • شرح وجود(هادی کاطمی)
  • سلام سودا جان.خدا که همه جا هست راستی تو کجایی؟ایشالله هر جا هستی خوش باشی.راستی من اپ کردم خوش حال میشم بیای بخوانی و نظرخودت رو بدی. فعلا خدافظ
    سلامی به گرمایه افتاب

    همسفر تنها نرو بزا تا با هم بریم سرنوشتمون یکی هر دو مون مسفریم
    تازه از راه رسیدم هنوزم خسته رام همسفر تنها نرو بزا تا منم بیام

    فدای مهربونیات
  • یکی از رهگذران آسمان
  • سلام سودای عزیز
    کم پیدایی
    کم پیدام
    ...
    تنها راه گفتن حقیقت عاشقانه حرف زدن است.
  • مزاحم همیشگی
  • زیره باران گریه کردم بلکه باران شوید از جانم گناهم
    سلام
    دیگه پیداتون نیست
    من گرفتار بودم شما که نبودی
    وقت کردین یه سری هم به ما فقرا بزنین
    دوست دار همیشگی
    علی
    سلام....
    بر شکیبا انسانهایی که قبل از هر چیز یک انسان ماندند...
    یک بنده
    و چه خوب فهمیدند انسان بودن چه مقدس است
    چرا که انسان خود نوعی خداست...
    سلام ...
    امیدوارم خوب باشی
    کارای قشنگت آدمو سرشار از احساس میکنه
    شاد زی مهر افزون
    سلام

    ببینم افهایه من به دستتت نمیرسه
    ببخشید که نیستم در گیر چنتا مشکل هستم برام دعا کن

    با

    میبینمت بای
    شما در چه حالی دلت واست یه ذره شده

    حتما برام اف بزار
    بای
    سلام ابجی جون از وبلاگت واقعا خوشم اومد مخصوصا 13ستاره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی