تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

و خدا گفت: اینجام

دوشنبه, ۱ اسفند ۱۳۸۴، ۰۹:۰۲ ق.ظ

خدای من کجایی؟خدای من کجایی؟خدای من کجایی؟خدای من کجایی؟

از بس از تو سروده ام انگار ...  ...  انگار نوشته هایم

شبیه هم شده اند .

شعرهایی که در یکایکشان نام سیال و گرم تو جاریست .

در شبی اینچنین هراس انگیز  ....کاش ... کاش می آمدی و میدیدی

. بین این خفتگان بی فردا... بدترین درد ... درد بیداریست.

 اش میزاشتی حرف بزنم

 نگام توبینهایت نگات گم شده ...زبونم سنگین و بی حس.. می خوام داد بزنم و بگم .

..آ های کساییکه میگید اون نیست .. بیاید ببینید که اون اینجاست ... پیش

من ... من که پیغمبر نیستم .. امام نیستم ... فرشته هم نیستم ... اما میبینمش... به

 اسم اعظمش که اینجاست ... اما حیف ... یه کاری کردی که صدایی برای گفتن

 ندارم .. تازه وقتی میری .. میشینم مینویسم ... همه ی اون چیزی رو که دیدم ...

شایدم هیچ چیزشو مینویسم

حالا که از پشت سرم داری نوشته هام رو می خونی .. آرومه آرومم ...تو ...تو تنها

بهانه ی پلک های خیس من هستی

خدای من کجایی؟خدای من کجایی؟خدای من کجایی؟خدای من کجایی؟

 

 

  • تبعیدی

نظرات  (۲۲)

سلام
این یکی خییلی توپ بود ممنون از این همه سلیقه
شما خوبی من دوباره اومدم این شما این که کم پیدا هستین من چند روزی هست که اپم منتظر شما هستم
اٍ دوممممممممممممممممممممممممممم
مرا ازین ستاره ها جدا مکن
نگاه کن که موم شب به راه ما
چگونه قطره قطره آب میشود
صراحی سیاه دیدگان من
به لای لای گرم تو
لبالب از شراب خواب می شود
به روی گاهواره شعر من
نگاه کن
تو میدمی و آفتاب می شود ....






بیا و باورم کن بار دیگر و گرنه پر پرم کن بار دیگر ...
شبی روشنگر دنیای من باش ، سحر خاکسترم کن بار دیگر ...
سلام دوست عزیز خسته نباشی
وبلاگ من به روز شد باز هم مثل همیشه منتظر حضور سبزت هستم
شاد و پیروز باشی
سلام.فدای تمام خوبیهات هم بشم.عالی بود.مثله یک خیال.نرم و لطیف و با احساس.راستی اپ کردم خوشحال میشم بیایی و نظر بدی.
فعلا خداحافظ
سلام
دوست گرانقدرم دنیا هدیه الهی است برای ما. زندگی امانتی است سپرده شده به ما. بگو :
من می خواهم هر روز عمرم را زندگی کنم . زندگی زیباست با همه شادیها غمها رسیدنها و جداییها. می خواهم ثابت کنم زندگی را می شود جور دیگر زیست. خورشید عشق را به درون خود راه داده ام مرا نیازی به کور سوها دیگر نیست.زندگی واقعا معرکه است. یاد عزیزان و عشق و همه و همه زیباییهای آنرا صد چندان می کند. پس: عطر شادی را اول به خود بزنیم تا دیگران را نیز شاد گردانیم
سلام سودای عزیز
ممنون که بهم سر زدی. من به روزم یه سر بیا با اجازه وبلاگت را توی لینکم جا مدم از وبلاگت خوشم آمد. منتظرت هستم.
سلام سودا
خوبی؟
بابا بازم که اره (ایول داره)خوش باشی
بای تا های
سلام
عشق : ع = علاقه ی ، ش = شدید ، ق = قلبی
من پر از احساسم تو پر از احساسی
وای اگر قلب منو نشناسی
سلام خوبی
خیلی جالب بود
خوشحال می شم به من هم سربزنی
باورم نمی شود تو از من گذشته باشی
باورم نمی شود تو رفته باشی
صدای گریه ی من تو را راضی نکرد
قطره قطره ی اشکم دل سنگ را سوزاند
ولی دل تو را نرم نکرد
باورم نمی شود که حتی پشت سرت را هم نگاه نکردی
باورم نمی شود که فریادم را نشنیده باشی
باورم نمی شود که رفته باشی
من هنوز نا باورم
ولی یاد گرفتم که عاشق نباشم
یاد گرفتم دل شکستن را
یاد گرفتم سنگ شدن را
پس می شکنم قلب های عاشق را
قلب من دیگر از گوشت و خون نیست
قلب من از سرب است
وجودم شعله ور از آتش نفرت
که می سوزاند جان ها را
حال باور می کنم مرگ تورا
زیرا باور کردم مرگ قلبم را
مرگ قلبم را
و روی سنگ قبرم نوشتم شعر تو را
  • محمد تنهایی
  • سلام خیلی توپه
    منو لینک کن تا من هم تو رو لینک کنم
    البته اگه دوست داری!!!؟
    زیره باران با تو بودن زیره باران با تو تنها
    اون که از رفاقت و مردونگی حرف میزنه میادو یه روز از پشت سر خنجر میزنه
  • ژان والژان
  • دوست گرامی! درد ما درد بی خدایی و خدانشناسی نیست.همه او را به صور مختلف به وهم میکشند و تمام این پندارها هم به شرط وجود دوستی و محبت پذیرفتنی و مقبول است_ اگر چوپان مورد عتاب موسی باشد و یا حلاج اناالحق گویان_
    مشکل امروز و گذشته ما کج رفتاری و روان پریشانی است که به اشکال تظاهر سالوسی دروغ فریب تقلب عدم باور به یکدیگر ترس عقده های جنسی خرافات و ...
    در جامعه فلاکت بار ما نمود داشته است.سر منشاّ این بلایا سه چیز است.اول یورش سبعانه ممالک بر بر و وحشی به سرزمین ما به طمع ثروت و سرزمینهای حاصلخیز و ا نقیاد مردمان ما دوم خفقان و ترس از بروز عقاید مختلف و مخالف سوم
    رواج فرهنگ ترجیح منافع شخصی بر منافع آمیخته فرد و جامعه.
    آز آنسوی تمام این معضلات باعث دوری از خدا میشود و این ایجاب افعال آنان است.
    سفیهانه است تا هنگامی که ما در این جمع زندگی میکنیم خود را مبرا از پیامد افعال آنان بدانیم .صداقت و شهامت آن کودکی را آرزومندم که فریاد برهنگی را در داستان نمادین آندرسن فریاد زد.صادقانه به اطراف خود بنگر به افعال انسانهای پیرامون خود
    تعمقی کن.خداوند زمان درازی است که در فراموشخانه ذهن ما قرار گرفته است.
    سلام
    ای که بی تو خودمو تنها میبینم هر جا که پا میزارم تو را اونجا میبینم
    سلام.یه سوال دارم جوابش رد لطفا بده.ye soal daram nargesie aziz:age man bekham too weblogam az too bakhshe modiriate weblog be jaye oon payiin nazar bedahid webam chiz dige benevisam masalan((golbage eshgh ya dardodel ya...))bayad chi kar konam.lotfan tozih bede
    felan khodafez.راستی من آپ کردم اگه خواستی بیاید بخونید و نظر قشنگتون و یا انتقاد دلنشینتان را بگویید. فعلا خدافظ
    کی بود تورا به گریه انداخت کی بود که از بغزت ترانه میساخت
    کی بود کی بود من نبودم من که دروغ زن نبوودم
    افتابی شو افتابی شو که سرده سرده سردمه
    هر چه بود از تو بود
    هر چه بود از تو بود
    از تو بود هر چه بود
    از تو بود هر چه بود
    سلام امیدوارم که همیشه موفق باشید بای
    سلام
    امشب دلللللللم گرفته خفن
    دو تا چشم سیاه داری دوتا میه رها داری تو اون چسمات چییا دار وفا داری وفا داری تویه سینت صفا داریی
    سلام

    بد جوری به هم میریزه منو گاهی اتفاقی
    تو اگه نباشی از من نمیمونه چیزی باقی
  • مـــــــحــــــمــــــــــد
  • سلام

    خوبی

    آفهات پرید

    راستی چی میخواستی؟
    سلام سودا جون
    بعد از مدتها باز اینجا رو دیدم...
    مثل همیشه همه چیز آلی...
    آرزوی موفقیت دارم برات
    یا حق...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی