تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ثابت میکنم عاشقم

شنبه, ۱۷ دی ۱۳۸۴، ۰۹:۰۰ ق.ظ

all i have  : god


من تو را به کسی هدیه می دهم که از من عاشق تر باشد و از من برای تو مهربان تر.
من تو را به کسی هدیه می دهم که صدای تو را از دور، در خشم، در مهربانی، در دلتنگی، در خستگی، در هزار همهمه ی دنیا، یکه و تنها بشناسد.

HHH             AAA               GGG
من تو را به کسی هدیه می دهم که راز معصومیت گل مریم و تمام سخاوت های عاشقانه این دل معصوم دریایی را بداند؛ و ترنم دلپذیر هر آهنگ، هر نجوای کوچک، برایش یک خاطره باشد.

او باید از نگاه سبز تو تشخیص بدهد که امروز هوای دلت آفتابی است؛ یا آن دلی که من برایش می میرم، سرد و بارانی است.

       MMM                 AAAA                    HHHH              
ای.... ،ای بهانه ی زنده بودنم؛ من تو را به کسی هدیه می دهم که قلبش بعد از هزار بار دیدن تو، باز هم به دیوانگی و بی پروایی اولین نگاه من بتپد. همان طور عاشق، همان طور مبهوت و مبهم...

تو را با دنیایی حسرت به او خواهم بخشید؛

ولی آیا او از من عاشق تر و از من برای تو مهربان تر است؟آیا او بیشتر از من برای تو گریسته است؟؟ نه... هرگز... هرگز .....


love
                                                           

  • تبعیدی

نظرات  (۷)

سلام
وب خیلی جالبی دارین
امیدوارم در زندگیتون موفق باشین
وقت کردین منو هم دعا کنی
به من هم سر بزن
salam aziz

kheli ziba minevisi.be del mishine
man ke kheli hal kardam

shad v piroz bashi
سلام
خوبی
قشنگ بود خودمونیما داری کم کم اره
موفق و شاد باشی
بدرود
  • * اقبال سهرابی *
  • سلام بر همه
    واقعا که وبلگشون دوست داتنی
    امیدوارم شما هم دید و نظر منو تآید کنید
    مطالب جالب و دیدنی ایشون ما رو به دیدن این وبلاگ مجبور می کنه
    از زحماتشون متشکریم
    با تشکر از همه
    * اقبال سهرابی
  • ژان والژان
  • عشق بالاترین مرحله دوست داشتن است.کسی که دراین وادی قرار میگیرد ققنوس وار آتش محبت معشوق او را در بر می گیرد و در میان این شعله ها موجودی دیگر متولد می شود که سراسر محبوب است.در این مرحله باید راز نگهدار باشی وگرنه سخت مجازات خواهی شد.حلاج در این وادی گام نهاد و اسرار فاش کرد و مجازات شد.چه بسیار کسان در این مسیر هلاک شدند زیرا عهد شکستند پس گام نهادن در این ره کار هر کس نیست.داش آکل سمبول زمان معاصر ماست.راز خود را بر طوطی برملا کرد و بشدت مجازات شد.خلاصه در این میان فقط معشوق است و بس.کیست که شهامت گام نهادن در این راه پر خطر را داشته باشد؟
    سطور شما تداعی گر محبتی مجازی است و نمی توان بر آن واژه عشق را اطلاق نمود.
    موفق باشید.
    خدایا من او را دوست دارم دوست دارم ....
    خوبه...........بد نیست.........اگه یه کم وقتشو بیشتر کنید بهتره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی