تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تنها که می شوم ...

شنبه, ۱۷ دی ۱۳۸۴، ۰۲:۳۵ ق.ظ


تنها که می شوم

برای تو می نویسم

برای تو که می نویسم

H1می دانم که هیچ گاه نوشته هایم را نمی خوانیH2

تنها که می شوم

تمام لحظه های بی تو بودنم جان می گیرند

تنها که می شوم

انگار هجومی از افکار پریشان

هستی ام را به یغما می برد

تنها که می شوم

انگار چیزی از من نمی ماند

و من چقدر کوچک شده ام که
ازگفتن یک سلام می هراسم...

MISS YOU

  • تبعیدی

نظرات  (۲)

سلام
وب خوبی داری اینطور که معلومه به شاعری علاقه مندی
خوشحام که به وب من سر زدی
بازم به ما سر بزن



نپرس از من چه آمد بر سر عشق
جواب من به جز شرمندگی نیست



فعلا بای


اگه دلم تنگ میشه خیلی برات منو ببخش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی