تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

وقت سحر ...

پنجشنبه, ۸ دی ۱۳۸۴، ۰۴:۰۹ ق.ظ

سحرا وقته دعا من به پرباری ابرم به سبک بالی باد.

با خدا حرف میزنم با خدا که موج نورش توی لحظه هام میاد.

اون خدایی که همه عالم ازوست رو بلندیهای ابرا میشینه.

میدونم که های های گریه هام و میشنوه. می دونم که اشکهام و میبینه.

صدای اذون میاد... میپیچه تو نفس ساده ی صبح .

رو لبم نشسته آه و دل من غرق گناه.

سر میزارم روی سجاده ی صبح

                                                                                                                              
اون به محراب یقینم میبره به سرا پرده ی دینم میبره.

اون تصلای وجود سر هر بود و نبود. به شکوه لحظه های بهترینم میبره . اون که تاریخ بلند کبریاش تو دلها غریزه ی ستایش

سر به سجده ش میذارم تا بمیرم واسه رفتن تن من یه خواهش
                                       

       CHESHM ENTEZARED DIDARAT : KHODA

به حرفم گوش کن یارب به دردم گوش کن یا رب اگر بیهوده میگویم مرا خاموش کن یارب
نشانم ده اگر یک مور آزردم اگر یک دانه گندم را لگد کردم....بگو یا رب چه بد گفتم ؟ چه بد کردم؟؟؟
بجز عشقی که دردش را به من دادی بگو یارب چه بخشیدی که رد کردم؟؟؟

  • تبعیدی

نظرات  (۱۳)

سلام
خوبی ؟
مثل همیشه قشنگ بود
موفق باشی
بدرود
kheyli ghashange ahsaaaaaaaaaaaaaaaaaant
  • ژان والژان
  • ٍسلام
    حقیقتا" بسیاری از اوقات زبان از بیان بسیاری از زیباییها و ارزشها الکن است اما این مطلب در باره شما مصداق ندارد.به لطافت روح شما غبطه می خورم.!مطمئن هستم روح شما در سرزمین پریان سیر می کند و ایزد مهربان دعاهای شما را به سرزمین سعادت و نیکبختی رهنمون میکند.ای کاش گفتارت را غمگین نمی یافتم.ای کاش...
    سلام
    امیدوارم که حالتون خوب باشد
    از مطالب وبلاگتون لذت بردم
    موفق و موید باشید
    فعلا با اجازه
  • شهاب - زاهدان
  • قشنگه راستی این شعر از کدوم شاعره لطفا" پای هر اثر نام صاحب آن را نیز بنویسید .اینجوری بهتره. موفق باشی
  • شهاب - زاهدان
  • خوبه
  • کاوان سنندجی
  • سلام وبلاگت عالیه
    میخام از این به بعد با هم تبادل لینک کنیم
    البته اگه بخای منتظره ایمیلت هستم ممنون
    آدم ها به هم گل می دهند ، چون معنای حقیقی عشق در گل ها نهفته است . کسی که بکوشد صاحب گلی شود ، پژمردن زیبایی اش را هم خواهد دید . اما اگر به همین بسنده کند که گلی را در دشتی بنگرد ، همواره با او خواهد ماند چون آن گل با عصر هنگام ، با غروب خورشید ، با بوی زمین خیس و با ابرهای افق آمیخته است.


    سلام عزیز

    ممنون که سرزدی،خوشحالم کردی،بازم بیا پیشم.

    شما کد موزیک رو میخواید یا کد آهنگ رو.

    خبر بده،منتظرتم.

    یا حق
    اگر شاملو فنز رو لینک کنید خوشحال میشم.
    سلام

    خوبی×××××××××××کد موزیک رو برات آف گذاشتم

    امیدوارم به دردت بخوره

    راستی اگر با تبادل لوگو یا لینک موافقی بگو

    منتظرتم

    بدرود
  • ژانوالژان!
  • سلام
    با پیشنهاد شهاب از زنجان موافقم زیرا واجب است در اقتباس از هر اثر هنری نام خالق آن در خاتمه ذکر گردد.بر این گفته شما که این اشعار را در موازات با روحیه خود یافته اید موافقم.امیدوارم استنباط شما از آنها نگرش محبت آ میز به تمام مظاهر خلقت باشد.اگر این احساس را در خود یافتید شما خود را فوق تمام کائنات می
    بینید.در یک کلام قدرتی مافوق در خود احساس می کنید که زندگی را برای شما هدفمند و هموار می سازد.به تناوب بارقه هایی از این خورشید فروزان را در وجود خویش احساس کرده ایم اما نگهداری دایم آن لطف خدا و ظرف عظیمی را میطلبد.هر این دو را در رسیدن به قلبی پاک و مالامال از محبت بی ریا برای شما تمام ملتها و خودم آرزومندم.
    سلام عزیز

    من لینکت کردم

    بدرود
    سلام عزیز

    خوبی×××××××××××××به روزم

    منتظر حضور گرمت هستم.

    بدرود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی