تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

کاش صدام و بشنوی...

پنجشنبه, ۱ دی ۱۳۸۴، ۰۷:۳۴ ق.ظ



هنوز جای قدمهات روی دلم مونده...
جای نگاهت..توی چشمام ...
عزیز دل..چقدر دلتنگم...

برای بعضی حال ها هیچ نوشته ای نمی تونه درمون باشه...
هیچ قلمی نمی تونه این همه دلتنگی رو بنویسه فقط اینکه ..چه زود
گذشت..

چقدر از فاصله می ترسیدم...
چقدر از فاصله می ترسیدم و اکنون گرفتار آنم..
چقدر این فاصله ها ما رو عاشق تر میکنه..چقدر این فاصله ها رو دوست دارم…

همه حرفهای کنایه آمیز رو با جون و دل می خرم..
فقط به خاطر جای نگاهت توی چشمام..
راستی چی باید بگم..؟؟؟

گاهی یه سکوت طولانی هم نه..حتی یه سکوت کوتاه …
بهتر از هزار و یک حرف نگفته هست..

سکوت..

قبل از فریاد..

قبل از نگاه..

قبل از صدا.        

                                                                  let me be alone

 

  • تبعیدی

نظرات  (۹)

salam !faghat mitoonam begam ke man ba tamooinayi ke neveshti movafegham.besiyar zibast .movafagh bashi
  • محمد جعفر
  • سلام.ممنونم که به من سر زدین.وبلاگ شما هم جالبه.برای تبادل لینک پس از اینکه لینک منو تو وبلاگتون گذاشتین با عنوان ام جی رایانه در بخش نظرات وبلاگ من اعلام کنین تا حد اکثر پس از 12 ساعت من هم شما رو لینک کنم.
    موفق باشی
    بای!
    سودا خانوم من به شما افتخار می کنم . آفرین واقعا عالی الان خیلی با کلاس تر شده آهنگی که گذاشتی به این می خوره موفق باشی
    سلام سودا جان
    خوبی
    خیلی قشنگ بود
    در ضمن بازم از این کارا بکن
    بدرود
  • ژان والژان
  • سلام
    قول داده بودم در مورد یک یک شعرهایت نظر خودم را بنویسم
    سکوت و خموشی و سوختن و اشک را نمی پسندم
    سخن و حرکت و زندگی و خنده را دوست دارم
    همه این اوصاف را در کمال برای تو آرزومندم.
  • تنهاترین شقایق
  • سلام
    وب خیلی جالبی داری

    سر بلند و پیروز باشید
  • خوب نگم بهتره....
  • سلام ... سودا .. خوبی؟ ولی من خوب نیستم . امید وارم که خوب باشی . می گم وبلاگ خوبیداری از اولاش بهتره ..
    چند وقته که باهات حرف نزدم دلم برات تنگ شده ابجی......!!؟؟
    هالا از خودت می گی من کی هستم ؟ نشناسی بهتره چون من ادم پستی هستم
    یعنی خودت گفتی برام که من ادم پست و نفرت پسند هستم ......
    هالا ایبی نداره من جونم می دم اگه بخای که بدونند که من اونتوری نیستم ..../
    هالا دیگه باز دلم گرفته 1 نفرو می خام که باهاش دردل کنم اولا شما بودی ولی چند وقته نیستی دیگه دارم میمیرم ابجی ....
    جون من بیا من شرمندهتم باشههههههههههههههههههه؟
    هالا فعلان
    دوست دارم ........ بای
    سلام/خوب بود/ عالی شد /فدات /مهیار
    سلام سودا جان
    عزیزم چقدر وبلاگت به دل میشینه
    وقتی مطالب رو می خونم انگار حرفهای دل خودمو می شنوم
    موفق و شاد باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی