تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

من مانده ام

سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۸۴، ۰۹:۰۸ ق.ظ

love you 

من مانده ام و خروار خروار بغض نا شکفته:

تو میدانی چگونه می توان تابوت خود باشی؟

- همان گونه که من بودم-

تو می فهمی اون نگاه خیره و سنگین وجدانت رو به روی

کشتن خویشتن خویش ؟

آره. ساده دل بودم و سرشار از سبزی

ولی حالا رسیدم به اون زردی موعود پس از سبزی...

و این درده ، این خود درده، دردی کهنه و سنگین، که

روح سرکشم از درک حجمش هم یاغی می شه.

ولی بودن و وجود داشتن فقط با درد و عاشقی و معشوق

جفا پیشه و ... معنا می یابد...و من افسوس می خورم

به حال انانکه زندگی را عاری از هر دردی و پر از

نیرنگ و ریا می خواهند و عشق را واژه ای بی معنا و

بی خاصیت که فقط در کتابهای ادبی می شه دید و یا عشق

رو شهوت پرستی می دونن....

من سکوتم رو می بخشم...با درد گریه می کنم و سکوتم رو

می بخشم با نجوایی در گوش باد....تا شاید روزی با صدای

باد بغض های در گلو مانده ام فریادی بشه که این

کابوس رو بشکنه...

باز از نوشتن بیزار شدم....از شعر خوندن...از ..از همه

چیز...هر از گاهی اینطور می شم...

گاهی که دلم نگاه پروانه در لحظه سقوط رو تاب نمی

اره...گاهی که حس تپش قلب گنجشک در دستان پسرک شیطون

در کنار تیر و کمون دست سازش گوش دلم رو کر می

کنه...گاهی که فاصله های نزدیکی خفقان اورترین فاصله

ها می شه....گاهی که دلم رو تاب این فاصله های نزدیک

و دور نیست... روحم سرکش می شه و سر به بیابونا می

ذاره...گم می شه. و من تا برگشتنش منتظر وچشم به راه

کنار پنجره می شینم و خیره به جاده فقط زیر لب ذکر

می گم.....تا برگرده من حالم همینطور دگرگونه....

منتظرم تا برگرده....تا من به خاطر آخرین حرف دنبال

سخن نگردم و به خاطر اخرین شعر رنج جست وجوی قافیه

نبرم...دعام کن ...تو هم با من ذکر بگو تا دلم

برگرده...تا روحم برگرده....تا من برگردم

  • تبعیدی

نظرات  (۳)

i think your weblage is best but i pray for you till return your love but try to be best in every things but at first you study complately in poem and letuare ok darlingi
خیلی خوب است
عالیه ولی به نظر من از رنگهای شادم استفاده کنی قشنقتر میشه فدات یه آواره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی