تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

به نام خداوند...

يكشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۸۴، ۰۲:۵۰ ق.ظ

duset daram

به نام خداوند,ای قلب من رنج خویش را مخفی دار,بهتر است از کسانی که تو را می بینند شکوه نکنی

کسی که اسرار را برملا می سازد جاهل است ,خاموشی و مستوری,برای کسانی که عاشقند ,بهتر است

به نام خداوند,ای قلب من اگر کسی ییش آمد تا بیرسد ,آنچه برایم رخ داده است را بازگو مکن

ای قلب من,اگر بیرسند در آرزوی که هستی؟ بگو آن مرد فریفته ی دیگری است و برای آن زن بی اهمیت است

به نام خداوند,ای قلب من تب و تاب خویش را حجاب دار ,می دانی که این بیماری تو را ضغیف ساخته است

عشق در میان ارواح چون شراب است از میان جام , به نظر می رسید که چون آب است اما حقیقت زندگی است

به نام خداوند,ای قلب من یروای خویش را در حطار کش ,در این صورت از خشم دریا و زوال بهشت ها در امان خواهی بود

 

  • تبعیدی

نظرات  (۴)

اخرشه
به نظر من کاره خوبی ولی بیشتر روش کار کن. سعی کن متن خودت باشه نه شعر خواننده .موفق باشی.
قشنگ بود اما بیشتر کار کن
سلام
وبلاگ خوبی داری عزیز خوشم امد
به ما هم سر بزن خوشحال میشم
(چشمک)
بای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی