تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

صدای آوازم را می شنوی؟

چهارشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۸۴، ۱۰:۰۰ ب.ظ


امشب برای تو آوازی می خوانم برای غربت چشمهای تو برای تو

 که تنها مسافر این دل تنها بودی اما یک روز برگ ریز

 پاییز میان خش خش برگها میان هق هق حرفهام پرکشیدی تنهای

 تنها رفتی و تنهام گذاشتی ومن از تو می خوانم من تنها

 آواز خوان کوچه کردم هر شب آواز تلخم را با زمزمه باد

 گوش کن هر کجا هستی


saze shekaste

  • تبعیدی

نظرات  (۱۱)

سلام. وبت خشکله. اگه می شه منو اد کن
سلام سودا جونم
یوهوووووووووووو دوم شدم
خیلی قشنگ بود
قربونت
بابا تو دیگه کی هستی
دمت گرم
خیلی باهات حال کرذم
  • از طرف سمیه همراه و دوست آقا هادی
  • خیلی قشنگ بود دستت درد نکنه سودا جون
    اینو رو به هادی میخونم و تقدیم میکنم بهش تا بگم چقدر.................
    بسیار عالی
    خیلی خوب بود
  • محسن....دوست کمیل
  • سلام...صفحتون خیلی عشقولانه ،قشنگه......متنهاش هم نابه.....
    سلام خدمت شما....از صفحه زیبات خوشم اومده...با اجازتون اونو واسه دوستهای شاعرم فرستادم.......موفق باشید
  • بنیامین...دوست کمیل
  • سلام خدمت شما....از صفحه زیبات خوشم اومده...با اجازتون اونو واسه دوستهای شاعرم فرستادم.......موفق باشید
  • عشق داریوش
  • سلام
    داشتم از اینورا رد میشدم گفتم یه نظرم بدم
    به من سر بزن
    دوستتتت دارم میدونی که این کاره دله گناه من نیست تخسیره دله

    (2تا چشمک)
    بای
    khob in ham az tarafe ma khob aval salam be hame kasani ke eshgh ra sar manshae zendegani midanand va dar soro shore zendegii be eshgh ke hame dard ha ra darman ast miresand khob ma ham miravim ta be jame asheghane bedone marz be pyvandim khob ya ali madad dast hagh be hamrahe hamatoon

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی