تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

منو ببخش عزیزم که از تو میگریزم

پنجشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۸۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ

منو ببخش عزیزم که از تو میگریزم

 

می سوزم و خاموشم ، تو خودم اشک میریزم

 

 از لحظه تولـــــــــد ، سفر تقدیر من بود

 

   تنم اسیر جاده ، دلــم اسیر تن بود

 

  یک قصه تازه نیست ، خونه بروشی من

 

     هراس دل سپردن ، عذاب دل بریدن

 

 اگر یک دست عاشق ، یک شب پناه من شد

 

   فردا عذاب جاده ، شکنجه گاه من شد

 

   لحظه رفتن دستاتو می بوسم

 

   باید برم حتی اگر اونجا بپوسم

 

دریایی از مصیبت پشت سرم گذاشتم

 

  وقتی به تو رسیدم دیگه نفس نداشتم

 

 من مرده بودم اما ، دوباره جونم دادی

 

 هم گریه من شدی ، عشقو نشونم دادی

 

اگر یک شب تو عمرم ، چشمهای من آسوده

 

    همون یک خواب کوتاه زیر سقف تو بوده

 

 منو ببخش ، منو ببخش که ناگزیرم

 

 باید برم ، حتی اگه بی تو بمیرم

  • تبعیدی

نظرات  (۷)

بسیار عالی بود مرسی بیشتر کار کنید
فدات
سلام من اولین باری هست که این وب لاگ رو میبینم ولی باید بگم که کارت خیلی عالیه بیشتر کار کن>:D
سلام سودا جان . بسیار زیبا و قشنگ بود . امیدوارم که موفق باشی عزیز
سلام سودا جون
خوبی
بابا تبریک میگم بالاخره تو هم به ما پیوستی
امیدوارم موفق باشی
بابت لینک ممنونم
منم لینکت کردم
بدرود
سلام سودا .
روز به روز زیباتر میشود
امیدوارم موفق باشی در تمام زندگی.
بای.
خیلی قشنگ بود
مطمئنم که روز به روز بهتر میشه .حتما میگی چی؟
لوگ قشنگت رو میگم.
همیشه سلامت باشی
خیلی عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی