تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

تبعید عشق

دل از خیال خالیست و جان از شکوه دوست ....

خواستنی است خیال ، بافتنی است حیات .... و عجیب از این خلق که ندانسته چه میبافند و ندانسته چه میخواهند ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

نامه دلتنگی

يكشنبه, ۶ آذر ۱۳۸۴، ۰۶:۱۴ ق.ظ




سلام:

نمی خاستم اینجوری... بنویسم، راستش نشد...باید می نوشتم.

حالا گوش کن:

با رب... آن آهوی مشگین به ختن باز رسان وآن سهی سرو خرامان به چمن باز رسان...

نازنینم:

یک بار خواب دیدن تو به تمام عمر می ارزد...پس نگو ...نگوکه رویای دور از دسترس

خوش نیست...!!!نه...قبول ندارم...گرچه به ظاهرجسم خسته است ولی دل... دریاییست.

تاب و توانش بیش از اینهاست...

دوستت دارم...و تاوان آن هر چه... باشد...باشد دوست خواهم داشت

بیشتر از دیروز...باکی ندارم و از هیچ کس... و هر کس که ...

تو را دارم عزیز...

i love you

....تقدیم به تو....



  • تبعیدی

نظرات  (۶)

salam soda, chetori khanomiiiiiiiiiiiii, ghashnge , kheily zyad , dadam abchehaye daneshkade, sina o sarao sepidide ham alan injan , kheily duset daram , inam salam miresunan , khastim daste jami negah konim ..... chand vaghte dige myam saghez, bade emtehanate term .....@};- ...... ba bachehaye daneshkade myam, khosh bashy , khaste nabashi , ya ali
سلام ابجی
کارت عالی است فقط می تونم بقم دوست دارم موفق باشی

برادر رضا
دستا تو می بوسم
سلام ......!!

فقط اینو می تونم بقم که خیلی باهالی


دوست دارم ..................................!!!
اول سلام:

من علی هستم
خیلی باهال هال کردم دمت گرم
متن شما خیلی عالی بود مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی